Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΣΤΡΙΒΕΙΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΑΒΩΝΟΣ


Και να που φτάσαμε!
Στο 90’ και κάτι. Χάνουμε με 10-0, έρχεται ο προπονητής και με βάζει από τον πάγκο στο παιγνίδι. Να δεις που με την λήξη εγώ, ο «έξω φύλα ρούχα» θα είμαι ο μοναδικός υπεύθυνος για την πανωλεθρία της ομάδας.
Έτσι νοιώθω σήμερα με την ανακοίνωση από τον Τζέφρυ για δημοψήφισμα στα μέσα Ιανουαρίου.
Φέραμε την χώρα στον γκρεμό και τώρα ας αποφασίσει ο «κυρίαρχος λαός»  Η ευθύνη του πολιτικού συστήματος είναι μέχρι εκεί.
Αν ψηφίσετε ΝΑΙ η επόμενη γενιά θα ζήσει με την μπότα στον λαιμό χάνοντας κάθε αξιοπρέπεια, αν ψηφίσετε ΟΧΙ πάμε με όλες τις τιμές για πτώχευση.
Πάμε για πτώχευση, και κανένας από το πολιτικό σύστημα, ή την Άρχουσα τάξη δε θα φταίει.
Μάλιστα δεν θα δώσουμε και το δικαίωμα στον Τζέφρυ, που ήδη μας έχει ήδη σώσει δυο ή τρείς φορές να μας σώσει άλλη μια.
Πάντως δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε που η «δημοκρατική» Ευρώπη επιμένει ότι οι Έλληνες πολίτες έχουν δικαίωμα μόνο να πληρώνουν και όχι να λένε την γνώμη τους, έστω και με ένα δημοψήφισμα που αν τελικά γίνει θα θυμίζει μάλλον Συμπληγάδες Πέτρες παρά οτιδήποτε άλλο.
Θα πάω να ψηφήσω ΑΝ γίνει.
Είναι υποχρέωσή μου σαν πολίτη.
Πιστεύω ότι δεν θα μου είναι εύκολο να διαβάσω τις 300-500 σελίδες του κειμένου οπότε μάλλον θα κάνω  skip αυτό το βήμα.
Κρίνοντας όμως από τις προηγούμενες συμβάσεις, για ένα είμαι σίγουρος: Θα μου καταρρακώνει ότι αξιοπρέπεια που έχει μείνει σαν ‘Έλληνα πολίτη και σαν άνθρωπο.
Θα ψηφίσω ΟΧΙ.
Κόντρα στις δημοσκοπήσεις που θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνιση τους, κόντρα στους εκβιασμούς των παραθύρων της τηλεόρασης, κόντρα στις εκκλήσεις για υπευθυνότητα.
 Αλλά  πιστεύω (μακάρι να φανώ ψεύτης) ότι και πάλι θα είμαι: ΜΙΑ ΘΛΙΒΕΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ.                        
                                                                                                         1/11/2011                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλοι...